Cart 0

FAQs

Q?

Se akcije in popusti v obliki promocijskih kod v spletni trgovini seštevajo?

A.

Akcije in popusti se ne seštevajo. V kolikor so izdelki na spletni strani že v akciji oz. je na njih že določen kakršenkoli popust, dodatni popusti zanje ne veljajo. Sistem bo v tem primeru kupcu ponudil tisti popust, ki je zanj bolj ugoden.

Q?

So moji osebni podatki varni v spletni trgovini?

A.

Uporabljamo ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Trgovec v te namene uporablja 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.

Za varnost je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter za ustrezno programsko in protivirusno zaščito svojega računalnika.

Q?

Kakšen je strošek dostave naročenih izdelkov?

A.

Vse pakete pošiljamo v sodelovanju s Pošto Slovenija, pogoji in stroški pošiljanja so navedeni tukaj:

1. Cenik za dostavo in plačilo (odkup) naročenih izdelkov po povzetju:

Vrednost nakupa      Cena dostave in odkupa
Do 70 eur, masa do 500 g      4,60 eur
Do 70 eur, masa od 500 g do 2 kg      6,40 eur
Do 70 eur, masa od 2 kg do 5 kg      7,60 eur
Do 70 eur, masa od 5 kg do 10 kg      8,80 eur
Do 70 eur, masa od 10 kg do 15 kg      9,90 eur
Nad 70 eur      Brezplačna dostava, brez stroškov odkupa

Navedene cene so celoten strošek pošiljanja in odkupa z gotovino, ki ga morate upoštevati pri nakupu v naši spletni trgovini.

V primeru, da na pošti ali poštarju plačate s plačilno kartico pa lahko pride do dodatnih stroškov zaradi zaračunavanja provizije s strani Pošte Slovenija, na kar pa Tišlerija d. o. o., nima vpliva.

 

2. Cenik za dostavo naročenih izdelkov, kadar je plačilo izvedeno preko Paypal-a, ali po predračunu:

Vrednost nakupa      Cena dostave
Do 70 eur, masa do 500 g      2,60 eur
Do 70 eur, masa od 500 g do 2 kg      4,40 eur
Do 70 eur, masa od 2 kg do 5 kg      5,60 eur
Do 70 eur, masa od 5 kg do 10 kg      6,80 eur
Do 70 eur, masa od 10 kg do 15 kg      7,90 eur
Nad 70 eur      Brezplačna dostava

Navedene cene so celoten strošek pošiljanja, kadar plačate preko Paypal-a oziroma po predračunu, ki ga morate upoštevati pri nakupu v naši spletni trgovini.

Brezplačna je dostava nad vrednostjo 70 eur oziroma če je kako drugače navedeno v trgovini.

Naročene izdelke je možno prevzeti tudi na sedežu podjetja, vsak delovni dan med 8. in 16. uro, ob predhodnem dogovoru pa tudi izven delovnega časa. V tem primeru v košarici izberete način dostave "Osebni prevzem".

Vse cene vsebujejo DDV.

Q?

Naročeni paket ste prejeli, vendar bi izdelek želeli vrniti. Kako uredite vračilo naročenega blaga?

A.

Kot kupec imate pravico, da nam v 14-ih dneh od prevzema naročenih izdelkov na e-naslov info@tislerija.si sporočite, da odstopate od kupoprodajne pogodbe, pri čemer ne rabite navesti razloga za odločitev. Vrnitev kupljenih izdelkov v roku za odstop od kupoprodajne pogodbe prav tako šteje za sporočilo o odstopu. Edini strošek odstopa, ki bremeni kupca, je strošek vračila izdelkov.

Kupljene izdelke je potrebno vrniti najkasneje v roku 14-ih dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe.
Za vrnjene izdelke vam bomo takoj, ko je to mogoče oz. najkasneje v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe, vrnili vplačani znesek. Morebitne koriščene promocijske kode in drugi popusti se kupcu ne vrnejo.
Trgovec vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Več o vračilu izdelkov in natančnejših pravilih vračanja izdelkov si lahko preberete v Splošnih pogojih poslovanja.

 

Q?

Naročen paket ste prejeli, vendar je paket poškodovan. Kaj storite v tem primeru?

A.

Podjetje Tišlerija, d. o. o. od oddaje pošiljke na pošto ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke oz. manjka vsebine v pošiljki. V tem primerih sprožite postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. Prejeti paket odnesite na najbližjo enoto Pošte Slovenije v enakem stanju, kot ste ga prejeli ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Q?

Potrdili ste naročilo, a niste prejeli potrditvenega sporočila na vaš e-naslov.

A.

Po potrditvi naročila vam na vaš e-naslov posredujemo sporočilo o prejemu naročila. Sporočilo boste prejeli v nekaj minutah, včasih proces traja tudi dlje. Ne pozabite preveriti tudi mape z vsiljeno pošto (SPAM). V primeru, da elektronske pošte ne prejmete, nam to sporočite na info@tislerija.si oz. nas kontaktirajte na telefonsko številko 040 743 718.

Q?

Kako dolgo traja dostava naročenih izdekov?

A.

Rok dobave naročenih izdelkov je pri večini izdelkov v spletni trgovini 3 - 4 delovnih dni, razen če Pošta Slovenije na posamezni dostavni naslov dostavlja kasneje. Vsak izdelek iz spletne trgovine je dostopen v razumljivem roku.
V primeru, da ste naročili izdelek, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v navedenem roku, vas bomo o tem obvestili prek vaših kontaktnih podatkov.

Q?

Ali je možen osebni prevzem naročenih izdelkov?

A.

Seveda, naše stranke so pri nas vedno dobrodošle. Po želji in predhodnem dogovoru lahko vaše naročilo prevzamete tudi osebno. Preverite, kako do nas, tukaj.

Prevzem na sedežu podjetja Tišlerija d. o .o. je možen vsak delovni dan med 8. in 16. uro, ob predhodnem dogovoru pa tudi izven delovnega časa.

Q?

Ste bolj lesene sorte in potrebujete pomoč pri naročanju?

A.

Za pomoč pri nakupovanju se lahko obrnete na nas prek spletne pošte na naslov info@tislerija.si ali nas pokličete na telefonsko številko 040 743 718.

Na voljo smo vam v delovnem času - od ponedeljka do petka med 8. in 16. uro.

Q?

Ali je v spletni trgovini možnost plačila z bančno kartico?

A.

Tišlerji smo tradicionalni in ta možnost plačila žal še ni na voljo. Plačilo v spletni trgovini lahko uredite z gotovino po povzetju, s plačilom po predračunu ter prek Paypal sistema.
Če izberete plačilo po povzetju, naročene izdelke plačate z gotovino poštarju ob prevzemu vaše pošiljke. V primeru, da vas v času dostave ni doma, lahko naročene izdelke plačate tudi ob prevzemu v vaši enoti Pošte Slovenija.

Q?

Ali se moram za nakup prijaviti v spletni trgovini?

A.

Za nakup v spletni trgovini se ni potrebno prijaviti. Oddate le zahtevane podatke, ki so potrebni za izvedbo nakupa. Več o varnosti osebnih podatkov in varovanju vaše zasebnosti si preberite tukaj.

Če želite, lahko uporabniški račun ustvarite v zavihku “nov račun”. Tako vam bodo podatki o vaših nakupih vedno na voljo in ponovno naročilo le klik stran.

Q?

Lahko Tišlerijo priporočim prijateljem in razširim dober glas o slovenskih tišlerjih?

A.

Seveda prijatelj/ica! 😉 Če želiš vedeti še kaj več o Tišleriji in nas prepoznati na ulici, si preberi več tukaj.

Q?

Med brskanjem po strani mi je izdelek padel v oko, ampak imam še nekaj svojih zamisli. Bo vaš tišler kos izzivu?

A.

Je kdo rekel izziv? Telefon v roke dragi obiskovalec spletne strani, mi smo “prpravlen” 😉 Če si bolj sramežljive sorte, nas kontaktiraj na info@tislerija.si in odpisali ti bomo v najkrajšem možnem času. Želimo sprejemati nove izzive in ustvarjati lesene izdelke, ki bodo v ponos vam in nam.

Q?

Na potovanju sem videla res noro dobro komodo … Že leta sanjarim o kuhinjskem otoku, kot ga ima Jamie … Prijatelju bi naredila darilo, pa nisem najbolj spretna z žago … Mi lahko kdo pomaga? :)

A.

Prinesi, napiši, pofotkaj idejo in nam pošlji čimveč podatkov o svoji zamisli. Potrudili se bomo in te čimprej kontaktirali. Podebatirali bomo idejo, napeli možgane in našli skupno rešitev. Vse kontaktne podatke najdeš v nogi spletne strani (beri: čisto spodaj) - na izbiro imaš telefon, mail, lahko pa nas tudi obiščeš … častimo kavo 😉

Q?

V jok in na drevo … že 2 meseca imam na seznamu želja izdelek, ki pa sedaj več ni na zalogi. Ali to pomeni, da nikoli ne bo moj?

A.

Kar dol z drevesa, v skladišču se zagotovo najde še kakšen zate. Piši nam na info@tislerija.si in nam zaupaj, kateri izdelek pogrešaš v naši spletni trgovini.

Q?

Kako poteka nakup v spletni trgovini Tišlerija?

A.

IZBIRA IZDELKA
Izberite želeni leseni izdelek in število kosov, ki jih želite naročiti, ter ga dodajte v košarico.

KOŠARICA
Izbrane izdelke si lahko ogledate v košarici. V košarici lahko po želji spremenite tudi količino ali izdelek odstranite. Brez skrbi nalagajte, ni je potrebno nositi po trgovini 😉 S klikom na ikono “osveži” se vam bo prikazala posodobljena cena celotne košarice.

Po končanem brskanju v košarici pritisnite gumb "nakup". Ne pozabite preveriti naročene količine posameznega izdelka ter vnesti promocijske kode (v kolikor ste jo prejeli) ali darilnega bona.

PRIJAVA
Za nakup v spletni trgovini prijava ni potrebna. Če želite, lahko prijavo v spletno trgovino opravite v drugem koraku nakupa. Na voljo imate dve možnosti - kot obstoječi uporabnik vnesete svoj e-naslov in geslo, kot novi uporabnik pa ustvarite svoj račun v zavihku “novi račun”. Tako vam bodo podatki o vaših nakupih vedno na voljo.

BLAGAJNA
Sledite korakom nakupa: izpolnite zahtevane podatke in izberite način dostave ter način plačila. Več o plačevanju in dostavi si lahko preberete tukaj.

POTRDITEV NAKUPA
V zadnjem koraku nakupa še enkrat preverite izbrane izdelke in količine ter potrdite naročilo. Ne pozabite se seznaniti z našimi Splošnimi pogoji prodaje.

Na vaš e-naslov boste prejeli potrditev naročila. Da boste mirni in na tekočem, vas bomo obvestili tudi, ko bo naročilo obdelano in poslano. Od takrat naprej je vaš paket v rokah Pošte Slovenija 😉
Status naročila lahko vedno preverite v vašem računu.